neděle 15. listopadu 2020

vánoce

dnes je neděle, 15. listopad, měsíc je v novu.
včera jsem se probudila a uvědomila si, že už jsou vánoce.
prostě jen tak.
přeplo se to z podzimu do vánoc.
nějak mi došlo, že se vždycky zuby nehty držim hrozně dlouho podzimu a pak je najednou půlka prosince a vánoce jsou nevyhnutelný a dost si je užívám, ale pak je mi zpětně líto, že jsem nezačala dřív.
podzim má několik měsíců a vánoce jen tři čtyři týdny.

vstala jsem, uvařila si matchu se skořicí a vanilkovym cukrem.
namazala jsem si obličej hřebíčkovym krémem.
vykouřila jsem to tu badyánem, vykuřování badyánem je svět.
dala jsem si do okna svítící kometu.
udělala jsem trochu nějakou výzdobu.
venku jsem natrhala nějaký jehličnatý větvičky.
na venkovních dveřích mam vánoční věnec.
piju čaj s kardamomem a hřebíčkem.
a začala jsem si vytvářet vánoční playlist.
dívám se na starý vlogmas kohosi velmi fajn.
a tak.
žiju.

mam v plánu udělat si zázvorovou limonádu.
v octu mám naloženou skořici, hřebíček, jehličí a citrusový slupky, bude z toho čistič a bude vonět jako vánoce.
asi si vyrobim nějaký náušnice, jako červený kuličky nebo něco podobně hloupýho.
a upeču velmi kořeněný sušenky.
budu pít kakao a budu žít a nebudu plánovat dál, než maximálně na zítřek.
mam dovolenou a jsem velmi odhodlaná neumřít, no.

Žádné komentáře:

Okomentovat